Ciepły kluczyk po wyciągnięciu ze stacyjki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bambo1
    Classic
    • 2011
    • 6

    Ciepły kluczyk po wyciągnięciu ze stacyjki

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    tylko jeśli ma bardzo małe wymagania :wink:
    w ogóle nie powinieneś się odzywać w kwestiach wymagań mam wrażenie :szeroki_usmiech
  • grzegorz354
    Classic
    • 2010
    • 23

    #2
    Ciepły kluczyk po wyciągnięciu ze stacyjki

    witam wszystkich potrzebuję małej pomocy posiadam O1 od razu nad mienie że jeżdżę cały czas na włączonej klimie na auto , czy normalne jest zjawisko ciepłego kluczyka i stacyjki oczywiście po przejechaniu np 10km bo tyle mi zajmuje trasa do pracy, aż takie było by obciążenie styku po stacyjce?
    pozdrawiam

    Komentarz

    • oizo
      Rider
      • 2010
      • 394
      • Octavia I combi (1U5)
      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

      #3
      gorąco jest to i kluczyk będzie ciepły hehe. Bardzo gorący jest? dotknij stacyjki czy sie tam cos nie grzeje za bardzo bo raczej nie powinno. ktory rok auta?
      Moja furka
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29517

      Komentarz

      • przemek88
        Rider
        • 2009
        • 613

        #4
        Ja tam to samo wyciągam kluczyk ze stacyjki to jest ciepły ale po 20sek już jest zimny a auto mam z 2001r


        Moja Octavia 1.9 TDI AGR

        Komentarz

        • grzegorz354
          Classic
          • 2010
          • 23

          #5
          autko ma dopiero 2 mc-e jest z 2010 roku.

          Komentarz

          • zielony49
            Ambiente
            • 2009
            • 180

            #6
            Jeśli auto posiada klime to wskazane jest jeździc cały rok bez wzgledu na tempereture.
            Dipol

            Komentarz

            • Thundi
              L&K
              • 2005
              • 1157

              #7
              grzegorz354, Przeczyść kluczyk jak i stacyjkę watką ze spirytusem (drobina bo za dużo to nie zdrowo) bo nagrzewanie kluczyka może być spowodowane brakiem styku między kluczykiem a stacyjką.

              Zamieszczone przez zielony49
              Jeśli auto posiada klime to wskazane jest jeździc cały rok bez wzgledu na tempereture.
              Generalnie zalecane jest jeżdżenie autem cały rok bez względu czy ma czy nie klimatyzację

              A do tego co chciałeś przekazać to zalecane jest uruchamianie klimatyzacji także w zimę.
              O ortografie dba FF.
              Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
              http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
              Skoda Octavia & Audi A6

              Komentarz

              • fireman6
                Rider
                • 2009
                • 360

                #8
                Zamieszczone przez Thundi
                A do tego co chciałeś przekazać to zalecane jest uruchamianie klimatyzacji także w zimę.
                Jak się trafi powyżej +5*C
                Skoda Octavia 1.9TDi Ambiente Rider 04r
                Zapraszam https://www.facebook.com/detailingzpasja

                Komentarz

                • norbert.s.
                  Classic
                  • 2008
                  • 37

                  #9
                  Zamieszczone przez Thundi
                  grzegorz354, Przeczyść kluczyk jak i stacyjkę watką ze spirytusem (drobina bo za dużo to nie zdrowo) bo nagrzewanie kluczyka może być spowodowane brakiem styku między kluczykiem a stacyjką.
                  Ale pieprzysz...
                  Czasem dla użytkowników tego portalu byłoby lepiej, gdyby ludzie nie mający pojęcia o czym piszą, po prostu nic nie pisali tu bredni. Równie dobry efekt, jak to przemywanie kluczyka spirytusem przyniosłoby zagnieciecie pajęczyny ze sproszkowanym skrzydłem nietoperza złapanego przy pełni księżyca i splunięcie trzy razy przez lewe ramię...
                  Na czarnym przewodzie +15 podczas normalnej pracy samochodu występuje kilkuamperowe obciążenie i to jest przyczyną delikatnego grzania się styków stacyjki (kostka stacyjki) i jej obudowy, a w konsekwencji kluczyka.
                  Instrumedley multi display full version

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    norbert.s., może więc napiszesz coś więcej, np. że problemu nie ma albo cokolwiek innego niż post wprost prowokujący do pyskówki, ok :?: :idea:
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • norbert.s.
                      Classic
                      • 2008
                      • 37

                      #11
                      Już masz..
                      Instrumedley multi display full version

                      Komentarz

                      • przemo9
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 228
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #12
                        A w mojej to grzeją się nawet klucze od domu włożone do schowka w podłokietniku :P :wink: :lol: :shock: :shock: :shock:
                        ale tylko w ciągu ostatnich 2 tygodni
                        O II fl kombi elegance

                        Komentarz

                        • grzegorz354
                          Classic
                          • 2010
                          • 23

                          #13
                          Co do czyszczenia kluczyka to przeczyściłem go bo faktycznie był trochę brudny, też miałem taką myśl. Co do klimy jeżdżę tak jak zaleca instrukcja czyli klima na auto.
                          Zauważyłem że gdy klima chodzi na pełnych tzn wentylator obrotach to kluczyk jest ciepły, a jak mam trzy kreski na wyświetlaczy jest w porządku.
                          pozdrawiam

                          Komentarz

                          • Perfee
                            Ambiente
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 179

                            #14
                            Generalnie zalecane jest jeżdżenie autem cały rok bez względu czy ma czy nie klimatyzację
                            Potwierdzam :lol: :lol: :lol:
                            Perfee
                            149 KM / 313 Nm by Masters Tuning

                            Komentarz

                            • Thundi
                              L&K
                              • 2005
                              • 1157

                              #15
                              Zamieszczone przez norbert.s.
                              Ale pieprzysz...
                              Czasem dla użytkowników tego portalu byłoby lepiej, gdyby ludzie nie mający pojęcia o czym piszą, po prostu nic nie pisali tu bredni. Równie dobry efekt, jak to przemywanie kluczyka spirytusem przyniosłoby zagnieciecie pajęczyny ze sproszkowanym skrzydłem nietoperza złapanego przy pełni księżyca i splunięcie trzy razy przez lewe ramię...
                              Na czarnym przewodzie +15 podczas normalnej pracy samochodu występuje kilkuamperowe obciążenie i to jest przyczyną delikatnego grzania się styków stacyjki (kostka stacyjki) i jej obudowy, a w konsekwencji kluczyka.
                              Gdybyś kolego nie wiedział to:
                              W kluczyku jest Immobilizer i ten odczytywany jest przez stacyjkę jak brak jest odpowiedniego kontaktu to może dochodzić do nadmiernego nagrzewania się elementów.

                              Żeby było jasne też mam O1 przejeżdżam podobny dystans, do tego mieszkam w mieście które w lecie jest jednym z najcieplejszych i przy upałach 30-34stopnie Celsjusza (a takie były chociaż by w ubiegłym tygodniu ) kluczyk u mnie nie odbiega temperaturą od otoczenia (ale ja pewnie mam dziwne auto - pewnie złożone z pięciu i to dlatego )
                              O ortografie dba FF.
                              Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                              http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                              Skoda Octavia & Audi A6

                              Komentarz

                              • norbert.s.
                                Classic
                                • 2008
                                • 37

                                #16
                                Zamieszczone przez Thundi
                                Gdybyś kolego nie wiedział to:
                                W kluczyku jest Immobilizer i ten odczytywany jest przez stacyjkę odjak brak jest odpowiedniego kontaktu to może dochodzić do nadmiernego nagrzewania się elementów.
                                Kolego, nie kompromituj się już kompletnie kolejnymi bajkami z mchu i paproci.
                                Proponuję Ci trochę ochłonąć i przeczytać w necie co to jest transponder i pętla immobilisera i na jakiej zasadzie komunikują się te dwa elementy...
                                Przy braku "odpowiedniego kontaktu" między nimi ( bezstykowego zresztą), po prostu nie odpaliłbyć swojej ulubionej skody i nie pomogłaby tu nawet Twoja słynna metoda "kluczyk, watka, spirytusik".
                                Instrumedley multi display full version

                                Komentarz

                                Pracuję...