Zamieszczone przez MisiekWAW
Ciepły kluczyk po wyciągnięciu ze stacyjki
Zwiń
X
-
Ciepły kluczyk po wyciągnięciu ze stacyjki
witam wszystkich potrzebuję małej pomocy posiadam O1 od razu nad mienie że jeżdżę cały czas na włączonej klimie na auto , czy normalne jest zjawisko ciepłego kluczyka i stacyjki oczywiście po przejechaniu np 10km bo tyle mi zajmuje trasa do pracy, aż takie było by obciążenie styku po stacyjce?
pozdrawiam
-
-
grzegorz354, Przeczyść kluczyk jak i stacyjkę watką ze spirytusem (drobina bo za dużo to nie zdrowo) bo nagrzewanie kluczyka może być spowodowane brakiem styku między kluczykiem a stacyjką.
Zamieszczone przez zielony49Jeśli auto posiada klime to wskazane jest jeździc cały rok bez wzgledu na tempereture.
A do tego co chciałeś przekazać to zalecane jest uruchamianie klimatyzacji także w zimę.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Thundigrzegorz354, Przeczyść kluczyk jak i stacyjkę watką ze spirytusem (drobina bo za dużo to nie zdrowo) bo nagrzewanie kluczyka może być spowodowane brakiem styku między kluczykiem a stacyjką.
Czasem dla użytkowników tego portalu byłoby lepiej, gdyby ludzie nie mający pojęcia o czym piszą, po prostu nic nie pisali tu bredni. Równie dobry efekt, jak to przemywanie kluczyka spirytusem przyniosłoby zagnieciecie pajęczyny ze sproszkowanym skrzydłem nietoperza złapanego przy pełni księżyca i splunięcie trzy razy przez lewe ramię...
Na czarnym przewodzie +15 podczas normalnej pracy samochodu występuje kilkuamperowe obciążenie i to jest przyczyną delikatnego grzania się styków stacyjki (kostka stacyjki) i jej obudowy, a w konsekwencji kluczyka.
Komentarz
-
-
Co do czyszczenia kluczyka to przeczyściłem go bo faktycznie był trochę brudny, też miałem taką myśl. Co do klimy jeżdżę tak jak zaleca instrukcja czyli klima na auto.
Zauważyłem że gdy klima chodzi na pełnych tzn wentylator obrotach to kluczyk jest ciepły, a jak mam trzy kreski na wyświetlaczy jest w porządku.
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez norbert.s.Ale pieprzysz...
Czasem dla użytkowników tego portalu byłoby lepiej, gdyby ludzie nie mający pojęcia o czym piszą, po prostu nic nie pisali tu bredni. Równie dobry efekt, jak to przemywanie kluczyka spirytusem przyniosłoby zagnieciecie pajęczyny ze sproszkowanym skrzydłem nietoperza złapanego przy pełni księżyca i splunięcie trzy razy przez lewe ramię...
Na czarnym przewodzie +15 podczas normalnej pracy samochodu występuje kilkuamperowe obciążenie i to jest przyczyną delikatnego grzania się styków stacyjki (kostka stacyjki) i jej obudowy, a w konsekwencji kluczyka.
W kluczyku jest Immobilizer i ten odczytywany jest przez stacyjkę jak brak jest odpowiedniego kontaktu to może dochodzić do nadmiernego nagrzewania się elementów.
Żeby było jasne też mam O1 przejeżdżam podobny dystans, do tego mieszkam w mieście które w lecie jest jednym z najcieplejszych i przy upałach 30-34stopnie Celsjusza (a takie były chociaż by w ubiegłym tygodniu ) kluczyk u mnie nie odbiega temperaturą od otoczenia (ale ja pewnie mam dziwne auto - pewnie złożone z pięciu i to dlatego )O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ThundiGdybyś kolego nie wiedział to:
W kluczyku jest Immobilizer i ten odczytywany jest przez stacyjkę odjak brak jest odpowiedniego kontaktu to może dochodzić do nadmiernego nagrzewania się elementów.
Proponuję Ci trochę ochłonąć i przeczytać w necie co to jest transponder i pętla immobilisera i na jakiej zasadzie komunikują się te dwa elementy...
Przy braku "odpowiedniego kontaktu" między nimi ( bezstykowego zresztą), po prostu nie odpaliłbyć swojej ulubionej skody i nie pomogłaby tu nawet Twoja słynna metoda "kluczyk, watka, spirytusik".
Komentarz
-
Komentarz